نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

به کجا برای دریافت طب میکرو چینی Osmotherapy؟ این سوال را از ما "دکتر آنلاین" بخشی است. برای این سوال، پاسخ تنها یک، که چین است.

طب میکرو چینی Osmotherapy توسط کارشناسان در بیمارستان ما اختراع، آن است که در سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی مبتنی بر هدف و در درمان بیماری مزمن کلیه. تا به امروز، ما هر شاخه به دلایل بسیاری از تنظیم نشده خارج از کشور. علاوه بر این، این درمان نیاز به مهارت های عمل بالا، بنابراین مردم می توانند آن را در خانه را ندارد. اما پس از بیماری خود را ثابت می رود، ما آنها را یک ابزار ساده است که می تواند آنها را زنده بهتر پس از آنها کمک به خانه خواهد داد.

برای بیمار به بیماری مزمن کلیه، در صورتی که می خواهید برای دریافت این درمان، آنها باید برای آمدن به بیمارستان ما. من می دانم که آن را برای برخی از افراد بسیار دشوار است، آنها باید برای غلبه بر مشکلات بسیاری را در زندگی و اقتصاد دو جنبه. به منظور از بین بردن بار اقتصادی خود را، ما آشپزخانه برای آنها را به پخت و پز آماده شده است. چه چیزی بیشتر، ما برنامه درمان با توجه به شرایط بیماری مطمئن شوید که با حداقل مقدار از دارو برای رسیدن به بهترین اثر درمانی را.

به وضوح روشن است که از آمدن به بیمارستان ما برای به دست آوردن میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، می تواند بیمار برای زندگی بهتر و طولانی تر کمک کند. برای بیمارانی که در مراحل اولیه این بیماری هستند، آنها ممکن است فرصتی برای بهبود یافتن از آن را دریافت. برای بیمارانی که در مرحله پیشرفته ای از این بیماری است، بیماری آنها ممکن است برگشت پذیر است اما آنها می توانند با آن را برای یک مدت طولانی زندگی می کنند.

اگر شما میخواهید بدانید که اطلاعات بیشتر در مورد طب میکرو چینی Omotherapy، شما می توانید با ما از طریق ایمیل تماس بگیرید، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. ما ایمیل: کلیه kidney-support@hotmail.com.

http://www.kidney-support.org/ckd-treatment/3785.html





:: برچسب‌ها: درمان CKD، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 309
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: